Sayfalar

Paris Fashion Week

 BALENCIAGA





     Cosmic olaylar,mat-parlak karisimlar,fur detaylar.. bu elbise de benim olsun!!

  Front row da arz-i endam eyleyenler:


Mumkunse Anna'nin ayakkabilari benim olsun!!

BALMAIN

Kim ne derse desin ben balmain i se-vi-yo-rumm!!!Christophe Decarnin isini biliyor!!Baraque'n'roll,sexy,shiny!






Yukaridaki 3 elbiseyi unluler uzerinde gorebilme olasiligimiz cokk yuksek:)






Front row:





Carine'in cizmeleri goz doldurucu!!love it!Giovanna sevimli..


MANISH ARORA




Hindistan  denilince  Bollywood ve renk cumbusu  akla gelir.Arora da bunlari ilginc baskilar ve futuristik kaliplarla yorumlamis..Bu sene ki Alexander Mcqueen ile baslayan 'Ocean Inside' temasini da es gecmemis..

                                    VICTOR & ROLF



Kendi elleriyle giydirdikleri modeller podyumda salina dursun , sonunda markaya ivme kazandiran bir koleksiyon yaratmanin heyecaninin onlari kiskivrak yakalamasini izlemek cok hostu..ne diyelim e sonunda..



COSTUME NATIONAL









Ennio Capasa durusu ile cogu Italyan modacidan ayridir ..C'N'C ile de cok iyi islerde cikardi.Ancak bu sezon nar kirmizisi eldivenler disinda beni heyecanlandiran bir olgu yoktu..

JOHN GALLIANO

Hayranim,seviorum,bayiliyorum,delisiyim!

Hayal gucu ve bunu show larina tasiyabilisi ve sahsina munhasir olmasiyla kalbimin korsani,gonlumun sultani,kasigimin nutellasidir,

PFW de acikcasi cok daha farkli bir koleksiyon bekliyordum ama beni sasirtti azicik da hayal kirikligina ugratti ama ne olursa olsun kotu bisi diyemiyorum ki!Review lerin cogunda da bahsedildigi uzere iki koleksyonu benzerlikler tasiyor,ancak makyaj ve kurdale olayi,sapkalar,fur ayrintilar yine goz doldurucuydu.Bekledigimden daha koyu idi renkler,ufak folklorik islemeler hostu.Yazamiyorum iste kotu bisi napiimm..













KARL LAGERFELD

Rugan,fermuar,dugme,kirmizi ruj,bandana,60'larin hairstyle inin futuristik donusumu ve siyah.

Moda ya yon verenlerden biri de hic kuskusuz K.L. Esin kaynaginin son birkac sezondur yeni nesil olusu,sanirim hala trendsetter olacaginin bir kaniti.

Koleksiyona gelince,detaylar agirlikli,paltolarin ve ceketler in kaliplari hos,ilk bakista da Lagerfeld e ait oldugunu cok fazla hissettiren giysiler..









CHLOE

Hayrete dusuren bir camel-bej-kahverengi paleti icerisinde boguldum oldum bittim.Hannah MacGibbon , 70 li yillarin Amerikasinda sik bir kafeyi ya da restauranti turlayan entel bir is kadinin yasamindan kesitler sunmus adeta..camel rengi 'ankle boot' lara bayildim keza cantalarda son derece sade ve hos renlerden olusuyordu.Arada allahtan bir kac griler siyahlar serpistirmiste azicik renklenmis koleksiyon? -kim derdi siyahlar bir show u renkli kilacak?-



CHANEL




Soguk bir kis,buzdagi ,kutup ayisi, soguk yuzlu guzeller, bir gelin ve karl..Sasirtmak K.L 'in isi oldu artik..acaba bu kullanilan fur ler gercek mi hayirrrr dememe kalmadi ogrendik ki degilmis.Her yerde fur detaylar siyah ve beyaz in karsi konulmaz ihtisami,tweedler ve Chanel..cok sevdim..

0 Response to "Paris Fashion Week"

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails